De beste producten om de administratie te organiseren & archiveren

De wereld wordt steeds digitaler maar we zijn nog steeds ver van een papierloos kantoor af. Daarom is een goede organisatie overal zeer belangrijk, voor zowel thuis als op kantoor. Aangezien er op kantoor vaak gebruik wordt gemaakt van administratie in de vorm van papier is het organiseren en archiveren van ultiem belang. Dit komt vooral de efficiency ten goede, omdat je direct en snel kan vinden wat je zoekt. Contracten, klantendossiers en waardevolle gegevens allemaal documenten die goed verwerkt dienen te worden. Welke producten zijn het meest geschikt voor het organiseren & archiveren van de documenten? In deze blog lichten wij diverse producten uit!

De top 4 productsoorten

Hierin lichten wij de top 4 beste productsoorten uit die in staat zijn om de administratie op een nette manier te verwerken. 

Mappen

Mappen zijn ideaal om losse papieren in te verwerken, bijvoorbeeld facturen of andere documenten. Binnen het productsoort mappen zijn er veel verschillende soorten. Zo zijn er bijvoorbeeld documentmappen of ordners en ringbanden. In documentmappen kunnen losse papieren gemakkelijk verwerkt worden zonder er gaatjes in hoeven te werken.

Archiefdozen

Deze dozen zijn geschikt voor het opslaan folio of A4-documenten. Archiefdozen bestaan uit gewoon karton of steviger karton.

Boxen en kratten

Door middel van boxen en kratten maak je jouw berging overzichtelijker doordat je in een oogopslag ziet wat de inhoud van de dozen zijn. Zo vind je de spullen snel terug en is er een goede organisatie van de documenten.

Tabbladen

Deze bladen zijn ideaal voor de organisatie van losse papieren die verwerkt zijn in documenten. Kan je het voorstellen dat er een paar honderd losse papieren zijn verwerkt in een map, maar dat je specifiek een document moet terug vinden? Dit is zonder tabbladen dus een lastige opgave en ben je veel tijd kwijt aan het zoeken van het desbetreffende document. Met tabbladen rangschik je de documenten en kan je snel en gemakkelijk jouw documenten terug vinden.

Dit zijn de top 4 productsoorten die bijdragen aan een goede organisatie van je administratie. Er zijn verschillende aanbieders voor kantoorartikelen als deze, Office Centre is bijvoorbeeld een grote aanbieder in de kantoorartikelen. Het is belangrijk om de administratie goed te organiseren want dit leidt namelijk tot een hogere efficientie.